فروشگاه فایل Html, Android, Pdf - فایل های مورد علاقه و نیاز خود را بیابید و دریافت کنید!.

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 204
  • بازدید کل : 254579

چند مطلب اختصاصی کنکور


چند مطلب اختصاصی کنکور

چند مطلب اختصاصی کنکور

همانگونه که قبل از کنکور به دنبال نکات کلیدی کنکور هستید، حتماً تخیلات ویژه را هم بیابید و قبل از کنکور اقدام کنید!.

یک تخیل مفید، مؤثر، مهم و ضروری جهت کنکور:
به طور مداوم در اوقاتی که حالتان خوب و خوش است خود را در جلسه امتحان کنکور فرض کنید و این که به خوبی تست ها را جواب می دهید و لبخند خوشحالی بر لب دارید و شادمان از جلسه کنکور بیرون می آیید!

مرزهای مطالب را بیاموزید:
مثال:
در فیزیک هیچگاه ضریب اصطکاک بیشتر از یک نمیشود پس گزینه های کمتر از یک صحیح و بیشتر از آن غلط است. در این صورت، حداقل دو گزینه بیشتر از یک است که بلافاصله رد میشوند و یافتن پاسخ صحیح بسیار ساده است. این یعنی اینکه اگر اینگونه نکات را در مورد درس ها بدانید یا بیابید حتی به زیاد از حد درس خواندن نیاز ندارید.
مشاوران محترم و کلاس های کنکور هم به تمامی افراد کنکوری که تا پایان مشاوره و کلاس حاضر شوند، از آن نکات مهم که موفقیت در کنکور هم در دانستن همین نکات هستند را می آموزند.

مجموعه ای از نکات کلیدی مهم را بطور خلاصه و مفید در برگه ای بنویسید و آن نکات کلیدی را در تست های آزمایشی، بطور مداوم و قدرتمندانه امتحان کنید و انجام دهید و به آنها در تمام لحظات فکر کنید تا پاسخ دادن به تست های کنکور بر اساس نکات کلیدی برای شما عادی و راحت شود تا بتوانید در جلسه کنکور از طریق نکات کلیدی درس ها، به سرعت گزینه صحیح را بیابید!.

نکات کلیدی کنکوری درس ها را باید به هر طریق ممکن بیابید تا در کنکور در همان سال اول شرکت در کنکور به رشته و شهر مورد علاقه خود قبول شوید!.
ضمناً، اولویت در انتخاب رشته بسیار مهم است یعنی باید حتماً فقط رشته های مورد علاقه خود را به ترتیب بنابر شهرهای برتر به ترتیب انتخاب کنید(تحقیق کنید).

آخرین کلام کنکوری:
علاوه بر تخیلات ویژه، نکات کلیدی درس ها و رعایت اولویت صحیح انتخاب رشته، بیوریتم (فصل 1 بخش عوامل کمک در سرعت خواندن کتاب تندخوانی مدرن - عامل 4) را هم بیاموزید تا بتوانید در روز کنکور با روحیه بسیار عالی در جلسه حاضر شوید!.

  انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 895

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پشتیبانی توسط : فورکیا 4kia.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما