فروشگاه فایل Html, Android, Pdf - فایل های مورد علاقه و نیاز خود را بیابید و دریافت کنید!.

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 60
  • بازدید دیروز : 52
  • بازدید کل : 254093

پیراشکی روسی


پیراشکی روسی

پیراشکی روسی
بی نهایت خوشمزه و دلچسب

یک غذای متفاوت و پرطرفدار
پیراشکی یکی از غذاهای ملی روسیه است که نامی عمومی برای غذاهای پخته یا سرخ‌ شده‌ ای می باشد که با مواد متنوعی تهیه و پر می شوند. این مواد متنوع می تواند از انواع مواد پیتزا، مرغ، گوشت، تا حتی پنیر صبحانه نیز باشد. خمیر پیراشکی می تواند از انواع خمیر ها تهیه و آماده گردد. یکی از انواع پیراشکی که بسیار هم پرطرفدار است پیراشکی سنتی روسیه است که به عنوان میان وعده و یا وعده ی اصلی تهیه می گردد و بسیار لذیذ و خوشمزه است.

مواد لازم برای خمیر:
آرد 340 گرم
شیر گرم 180 میلی لیتر
مایه خمیر خشک 2 قاشق چای خوری
نمک 1 قاشق چای خوری
شکر 1 قاشق چای خوری
روغ مایع 3 قاشق غذاخوری

مواد میانی:
سینه مرغ 1 عدد
گشنیز خرد شده 1/2 پیمانه
پیازچه خرد شده 1/4 پیمانه
ماست یونانی 3 تا 4 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل قرمز به میزان لازم

طرز تهیه پیراشکی:
ابتدا سینه مرغ را پخته و ریز خرد می کنیم سپس همه مواد میانی پیراشکی شامل مرغ، گشنیز، ماست، پیازچه، نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و داخل یخچال قرار می دهیم.
حال برای تهیه خمیر، ابتدا همه مواد خشک را با هم مخلوط کرده سپس میان آن را گود کرده و شیر گرم و روغن را افزوده و مخلوط می کنیم. سپس به مدت 10 دقیقه به آرامی ورز داده تا خمیر نرم و یکدستی به دست آید. حال خمیر را در کاسه ای که از قبل چرب شده قرار داده و روی آن را می پوشانیم و در محل مناسبی قرار می دهیم تا حجم آن دو برابر شود. پس از آن خمیر را به 12 الی 14 قسمت مساوی تقسیم کرده و هر کدام را به شکل دایره هایی به قطر 10 سانتی متر باز می کنیم.
از مواد میانی به اندازه 1 قاشق سوپ خوری روی خمیر باز شده قرار داده و روی سطح خمیر کمی پهن می کنیم به طوری که با لبه خمیر یک سانتی متر فاصله داشته باشد. حال دور خمیر را به سمت بالا متمایل کرده و به سمت داخل چین می دهیم به صورتی که چین ها به مرکز نرسد و مواد میانی نمایان باشد. سپس در روغنی که از قبل داغ شده و با حرارت ملایم ابتدا روی پیراشکی را سرخ کرده سپس برمی گردانیم تا روی دیگر آن نیز طلایی شود. سپس پیراشکی ها را بر روی دستمال کاغذی و یا صافی روغن گیر قرار می دهیم تا روغن اضافی آن ها گرفته شود. پیراشکی بی نهایت خوشمزه ما آماده است می توانید آن را به دلخواه تزیین و سپس سرو کنید. نوش جان

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 844

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پشتیبانی توسط : فورکیا 4kia.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما