فروشگاه فایل Html, Android, Pdf - فایل های مورد علاقه و نیاز خود را بیابید و دریافت کنید!.

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 513
  • بازدید دیروز : 133
  • بازدید کل : 256311

قانون عمل و عکس العمل


قانون عمل و عکس العمل

قانون عمل و عكس العمل

یكی از قوانین طبیعی دخیل در زندگی ما انسان ها، قانون عمل و عكس العمل است.
تعریف این قانون در اعمال ما، مجموعه كارهای خوب و بدی است كه انجام می دهیم.

بر اساس این قانون اعمال صحیح هر فرد، مشخص می شود و همچنین بیان كننده این واقعیت است كه اتفاقات ناخوشایند زندگی، بر اثر انجام كارهای خلاف، كه در جهت مخالف با قوانین كیهانی و طبیعت انجام داده ایم پیش می آید.

خداوند بر اثر مهر بی پایان خود، فرصت هایی را فراهم آورده است تا بتوانیم از آنها درس های جدیدی بیاموزیم و به مقصد نهایی كه رهایی جاودانه است، نزدیك تر شویم.

از آنجا كه در زندگی به انسان حق انتخاب داده شده، خود نشانه و دلیل محكمی است كه انسان از نتایج اعمال (خوب و بد) خود بهره مند خواهد شد.

براساس قانون طبیعی عمل و عكس العمل، همه ی انسان ها به مجموعه ای ازكارهای خوب و بد دسترسی دارند و عمل هرانسان نشان دهنده چگونگی اجرای این قانون است و در اِزای هر عملی با یك عكس العمل مواجه هستیم.

این قانون در تمامی موارد زندگی انسان از جمله حركات، روابط با دیگران، ذره ذره ی افكار و ... جریان دارد و چون یك قانون طبیعی است بدون كم و زیاد اجرا می شود.

اگر غذا می خوریم خود عملی است كه انجام داده ایم و عكس العمل خوردن، لذت بردن و سیر شدن و عكس العمل خوردنی، تأمین نیازهای جسمی است.

اگر معمولاً اندیشه های مثبت در ذهن خود می پرورانیم دیر یا زود به نتایج مثبت آن كه شامل سلامتی جسم و روان، شادی و نشاط، محبوبیت، جذابیت، غلبه بر احساسات و امیال منفی، آرامش، رضایت از خود و زندگی .. است، خواهیم رسید.

پس اندیشه مثبت، عمل و شادی و نشاط و... عكس العمل است.

جا دارد بگوییم، پایداری جهان به واسطه ی وجود نیروها و اندیشه های بسیار قوی پاك و مثبت موجود در طبیعت است كه همواره در صحنه های مختلف هستی، حضور گسترده و فعال دارند و هرگز از بین نخواهند رفت و این در حالی است كه نیروهای منفی به تدریج به زوال و نابودی می رسند و در زمانی مشخص تمامی آن ها از بین می روند تا امنیت و آرامش به نحوی عالیتر و جاودانه به واقعیت خود برسد.

به همین دلیل، هرشادی كه در زندگی خود یا دیگران ایجاد می كنیم به طور غیرمستقیم در كل آفرینش ایجاد كرده ایم و هر چه این شادی ها در زندگی افراد بیشتر شود، روحیه و امنیت روانی بیشتری پیش خواهد آمد و درست بر عكس، اندیشه منفی، آرامش و امنیت و سلامتی و ... فرد و دیگران را مورد هجوم قرار می دهد.

عبادت، عمل و كاهش حوادث بد (مقدرات)، ایجاد امواج مثبت قوی در اطراف وجود فرد، افزایش انرژی حیاتی و شهامت (دلیر بودن در مقابل افكارِ منفی و مشكلات زندگی)، بهبود حافظه، رهایی از نیروهای اهریمنی، ایجاد آرامش و هماهنگی بین خود و دیگران و ... عكس العمل هستند كه در صورت وفادار بودن به آزادی و بهره برداری صحیح از اختیار، كاملاً در دسترس هستند.

در زندگی هر فرد، مراحلی وجود دارد كه باید از نتایج كارهای خلاف خود كه انجام داده است رنج ببرد.

نتایج اعمال نامطلوب ما انسان ها عبارتند از : مشكلات پیش بینی نشده، مرگ زودرس، بیماری، فقر، حوادث، سوانح و...

عكس العمل بعضی از اعمال خلاف و اعمال پلیدی همچون استعمال انواع مواد مخدر، بر جسم و روان همواره آشكار است اما عكس العمل بسیاری از اعمال ما آشكار نیست و تأثیر آنها بر جسم و روان، اخلاق، رفتار، عاطفه و ... پنهانی است به طوری كه شاید هیچ گاه متوجه نشویم!.

  انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1141

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پشتیبانی توسط : فورکیا 4kia.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما