فروشگاه فایل Html, Android, Pdf - فایل های مورد علاقه و نیاز خود را بیابید و دریافت کنید!.

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 81
  • بازدید کل : 254616

سنگ ها از منظر علم و تجربه


سنگ ها از منظر علم و تجربه

سنگ ها از منظر علم و تجربه

نیروهای اسرارآمیز و ماوراءالطبیعه و پر رمز و رازی در جهان پیرامون ما وجود دارد که بشر برای حل مشکلات خود به راز آنها آگاه گردیده و از آنها بهره می برد.
یکی از این نیروها انرژی فوق العاده نهفته در سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.
براساس شواهد تاریخی، از هزاران سال قبل در میان ملل کهن مانند ایران، چین، هند، سرخپوستان و... از این سنگها برای منظورهای محافظت از افراد در مقابل بلایای طبیعی و خنثی نمودن نیروهای منفی و حرز و موفقیت و نصرت و پیروزی بکار میرفته است.

ائمه معصومین علیه السلام نیز که از علم الهی بهره مند بودند و از رموز عالم مطلع بودند، از این سنگها استفاده میکردند و استفاده از آنها را به دیگران نیز توصیه مینمودند.

علم جدید و علم غربی نیز شاخه ای پر طرفدار بنام gem therapy یا همان سنگ درمانی را محققانه پیگیری مینماید و این علم ریشه در نوشته های فیلسوف بزرگ ارسطو دارد.
پاراسلسوس، پرآوازه ترین پزشک اروپا در دوره رنسانس نیز مطالب ذیقیمتی دارد و نهایتاً اعتبار دیگری بر این علم، رساله گوهریه خواجه نصیرالدین طوسی است.

سنگ درمانی
تاریخچه سنگ درمانی
کانی ها و سنگ های باارزش به علت ساختار اتمی کامل و انرژی بسیار بالایی که دارند در کنار دانش پزشکی، بدون خطر آفرینی می توانند اثرات مثبتی بر جای گذارند.

ارتعاشات متغیر در حوزه بدن تعادل جسم و جان را به هم می ریزد و این ناهماهنگی است که باعث بیماری می شود. در این زمان است که می توان با کمک گرفتن از ارتعاشات کانی ها و سنگ های باارزش، ناهنجاری های به وجود آمده را کنترل کرد.

سنگ درمانی از دیرباز در زمره درمان های طبیعی بوده و امروزه در اروپا و آمریکا تحت نام (Gem therapy) به صورت بسیار وسیع استفاده می شود. این علم موضوع جدیدی نیست بلکه هزاران سال قدمت دارد.

دانشمندان ایرانی نیز توجه و عنایت ویژه ای به سنگ های شفابخش داشته اند.
در چین باستان نیز درمانگران از خواص درمانی سنگ ها آگاه بودند.
کتاب امپراتور زرد ( 5000 سال قبل ) که توسط چی یو نوشته شده دارای توضیحات فراوانی در مورد سنگ ها و تأثیر آنها بر بدن است.

امروزه نیز کشور چین یکی از بزرگترین مراکز عنصر درمانی مثل سنگ درمانی، آب درمانی، نور درمانی، رنگ درمانی و ... در سراسر دنیا است.
ارسطو فیلسوف مشهور یونانی نیز از قدرت ویژه و منحصر به فرد سنگ های شفابخش صحبت کرده است همچنین می توان به، صباح بن عمران از جواهر شناسان عهد هارون الرشید خلیفه عباسی و عطار بن محمد منجم مؤلف کتاب منافع الاحجار اشاره نمود.

ابن سینا حکیم عالی قدر پارسی نیز از سنگ ها برای درمان استفاده می کرده است.

پرارزشترین و مهم ترین کتب گوهرشناتسی ایران، کتاب الجماهر فی الجواهر، تألیف ابوریحان بیرونی و رساله تنسوخ نامه ایلخانی تألیف خواجه نصیرالدین طوسی می باشد.

قدیمی ترین گزارش ها در مورد خواص درمانی گوهرها به هزاره چهارم پیش از میلاد بازمی گردد.
در طب سنتی هند، دستورات دقیقی در مورد تهیه پودر، خمیر و الگزیز(نوعی معجون) با سنگ های شفابخش وجود دارد. متون و دستورات این طب تا امروز حفظ شده و توسط پزشکان آن، در سراسر دنیا و به خصوص در آمریکا، اروپا و هند به کار گرفته می شود.

 توجه: 
هرگز بدون اطلاع از جنس و کیفیت سنگ ها و بدون شناسائی کامل آنها، خرید نکنید تا اشتباه نشود و فریب نخورید.

خواص درمانی سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی:
شواهد کاربرد
سنگ های طبیعی برای درمان بیماری های مختلف در قدیمی ترین تمدن های بشری به چشم می خورد.
بر اساس این شواهد، در طول تاریخ از سنگ های قیمتی برای درمان و محافظت در برابر بلایای طبیعی و تأثیرات نامطلوب محیطی استفاده می شده است

شرکت تولیدی بازرگانی آریانا ماهان اطلس

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 873

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پشتیبانی توسط : فورکیا 4kia.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما