فروشگاه فایل Html, Android, Pdf - فایل های مورد علاقه و نیاز خود را بیابید و دریافت کنید!.

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 52
  • بازدید کل : 254038

درباره بازی های رایانه


درباره بازی های رایانه

درباره بازی‌های رایانه

بازی رایانه نوعی سرگرمی تعاملی است كه توسط یك دستگاه الكترونیكی مجهز به پردازشگر یا میكروكنترلر انجام‌می‌شود.

بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای به دلیل تولید تصویر متحرك با قابلیت نمایش روی صفحه نمایشگر رایانه یا تلویزیون،‌ بازی ویدیویی محسوب می‌شوند.

تعداد مخاطبان بازی‌های رایانه در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته و به یكی از پرطرف‌دارترین سرگرمی‌های موجود تبدیل شده است.

امروزه افراد بسیاری از سنین 3 به بالا به این سرگرمی‌ها علاقه نشان می‌دهند دلیل این همه علاقه و افزایش مخاطبان این است كه افراد قادرند به تناسب سلیقه و توانایی‌های ذهنی و قدرت پردازش قوی یا ضعیف خود، انتخاب نمایند و علاوه بر سرگرمی، از هیجانات و لذت‌های بُرد، پیشروی، پیروزی و موفقیت بهره‌مند شوند.

افراد صاحب‌نظر می‌توانند از فرصت‌ها بهره برده و معایب و منافع بازی‌های رایانه را تشریح و آگاهی لازم به نوجوانان و جوانان و پدران و مادران ارائه دهند و این حق خانواده‌هاست كه از چگونگی و وضعیت بازی‌های رایانه مطلع شوند و البته پدران و مادران می‌توانند و در حقیقت باید سعی كنند و تا حد توان خود، ببینند و بفهمند علاقه‌مندی و توانائی فرزندانشان در چه حدی‌ست و در مورد بازی‌های رایانه چگونه اقدام می‌كنند و چه تأثیراتی بر آنان دارد و این هم حق نوجوانان و جوانان است كه پدر و مادر به آنان رسیدگی بهتری انجام دهند تا در آینده به مشكلات طاقت‌فرسا از لحاظ فكری، ذهنی و اخلاقی دچار نشوند و زندگی طبیعی خود را به نحو احسن پیش ببرند.


ما هم معتقدیم بازی‌های رایانه، توانایی ذهن، تمركز و قدرت پردازش مغز را افزایش می‌دهد اما این در صورتی‌ست كه بازی رایانه درست انتخاب شده باشد و به تدریج با عبور از سنین مختلف، در اختیار گرفته شود و از بازی‌های ساده و ملایم شروع شود و همچنین در میان بازی‌های خشن و تنش‌زا، به بازی‌های فكری هم بپردازند و با ذهن خود مدارا نمایند و لطافت و آرامش ذهن خود را فراموش نكنند تا ذهن و حافظه‌ی آنها به خشونت و تنش عادت ننماید و از خصلت قدرتمند و باشكوه "عادت" در جهت مثبت و به نحو عالی بهره ببرند.

مهم‌ترین شرط تأثیر مثبت بازی‌های رایانه، ابتدا در نظر گرفتن رده سنی بازی‌هاست و سپس انتخاب بازی بر اساس توانایی فكری و ذهنی است. معمولاً جوانان از دوستان خود مطلع هستند و با هم درباره بازی‌های رایانه صحبت می‌كنند كه چه بازی‌هایی انجام می‌دهند.

هر بازی رایانه‌ای، توانایی ذهنی خاصی را می‌طلبد و هر كدام از نوجوانان و جوانان، توانایی ذهنی و فكری خاص خود را دارند.

جوانی كه توانایی ذهنی بازی رایانه‌ای پرتنش و بسیار هیجان‌انگیز را ندارد، نباید انجام دهد، حداقل تا زمانی كه توانایی خود را پرورش دهد و ببیند می‌تواند یانه و اگر نتوانست، باید بازی‌های ساده‌تر را انتخاب نماید و اگر نمی‌تواند به دوستان خود بگوید من فلان بازی را نمی‌توانم انجام دهم، در نزد آن‌ها، به اندك صحبت و در حد مطلع شدن از انواع بازی‌ها اكتفا نماید و در رقابت لفظی شركت نكند و خود را به رقابت منفی وادار نكند.

این روش‌ها، از بهترین مواردی هستند كه جوان می‌تواند در خصوص بازی رایانه پیش بگیرد تا هم بازی رایانه انجام دهد و هم ذهن و آرامش خود را به چالش بد دچار نكند. همه‌ی ما موظفیم از موهبت‌ها، بیشترین و بهترین بهره را ببریم تا در آینده‌ای دور یا نزدیك دچار حسرت نشویم.

صحبت درباره چگونگی بازی‌های رایانه بسیار فراوان است اما در اینجا مجال آن نیست كه بتوانیم بیشتر از این توصیف نمائیم. www.Liansharj.ir

اكنون، در نظر داریم درباره‌‌ی مواردی دیگر از بازی رایانه‌ای صحبت كنیم كه از نظر ما بسیار ضروری‌ست.

هر بازی رایانه‌‌ای، مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارد هر چند كه تمامی آن‌ها از طرح‌ها و كدهای بسیار شبیه هم ساخته می‌شوند اما بر اساس ویژگی‌های خود سازگاری خاص خود را می‌طلبند. باید و حتماً "باید" در انتخاب بازی رایانه از لحاظ سیستم مورد نیاز، دقت شود.

امروزه ویندوزها متفاوت هستند و نباید فكر كنیم هر بازی انتخاب كنیم حتماً رایانه‌ی ما آن را به خوبی نصب و اجرا خواهد كرد.

قبل از خرید بازی رایانه‌ای باید و حتماً "باید"مشخصات سیستم خود را بدانیم.

ما موظفیم و باید و بسیار ضروری‌ست كه از وضعیت سیستم خود مطلع باشیم. مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز تمامی بازی‌ها به همراه آن‌ها قرار داده شده است.

شما هم می‌توانید عادت كنید و به محض مواجهه با بازی‌ها جهت انتخاب آنها و یا شناختن بازی‌، از windows و Ram و Graphic آن‌ها اطلاعات دقیق به‌دست آورید و از فروشنده یا دوست خود بپرسید تا ببینید با سیستم شما سازگار است یانه؟ زیرا مطمئناً سیستم رایانه شما با سیستم رایانه دوستتان فرق دارد شاید هم تفاوت بسیار اساسی داشته باشد.

امروزه، اكثر بازی‌ها حداقل Ram یك گیگ را می‌طلبند. پس سیستم شما هم حتماً باید از Ram یك گیگ و گرافیك مورد نیاز برخوردار باشد.

ما اگر حال و احوال سیستم خود را رعایت نكنیم، آن هم با ما خوب "تا" نخواهد كرد و در نتیجه بازی‌ها را نصب نخواهد كرد یا اگر به زور نصب كند، درست اجرا نخواهد كرد و درست اجرا نشدن بازی معمولاً همراه با هنگ كردن خواهد بود.

معمولاً پس از این كه بازی نصب نمی‌شود شما هم به زودی عصبانی و ناراحت می‌شوید:

چرا این این‌جوریه؟

چرا نصب نم‌شه‌؟

سی‌‌دی این بازی هم خرابه!.

و از این نمونه حرف‌ها به زبان می‌آورید و اینجاست كه شما فراموش می كنید كه احتمالاً و یا حتماً اشكال در سیستم شماست كه بازی نصب نمی‌شود و این در حالی‌ست كه شما اطلاع ندارید كه سیستم شما در برابر بازی مورد نظر شما ضعیف است و نمی‌تواند آن را بخواند و اجرا كند. البته ممكن است بازی هم خراب باشد اما خراب بودن بازی هم مشخصات خاص خود را دارد.

ویندوزها معمولاً خطای بازی‌ها و سایر برنامه‌ها را اعلام می‌نمایند و اگه یه بازی خطا داشته یا خراب باشد به زودی با تلاش ویندوز معلوم می‌شود و بازیگر به تدریج و به زودی باید یادبگیرد و خراب بودن بازی‌ را متوجه شود.

معمولاً بازی‌های رایت شده توسط عوامل غیر حرفه‌ای و دارای پلمپ غیر واقعی و بدون مجوز گاهاً می‌تواند خراب باشند.  www.Liansharj.ir

قابل توجه خریداران بازی‌های كامپیوتری
معمولاً در اكثر كامپیوترها، درایو C ، درایو سیستم می‌باشد به این معنی كه درایو سیستم، اجرا كننده‌ی تمامی برنامه‌ها است.

اغلب جوانان و نوجوانان و عده‌ای از بزرگسالان، با سیستم‌های خانگی Ram و Graphic های متفاوت، بازی‌های ساده و پیچیده اجرا می‌كنند و از سیستم خود آگاهی دارند و مراقبت‌های لازم را همواره انجام می‌دهند اما عده‌ای از افراد، از سیستم خود غافل هستند و فقط در اندیشه‌ی اجرا به نحو عالی هستند و توقع بیش از حد از سیستم خود دارند.

هر سیستم خانگی، اداری یا حرفه‌ای همانند یك انسان، روزانه و هفتگی به تمیزی و مرتب شدن نیازمند است تا بتواند به نحو عالی به وظائف خود عمل كند.

در نتیجه ما موظفیم قدر سیستم رایانه‌ی خود را كه به زحمت و با تلاش تهیه نموده‌ایم را به درستی بدانیم.

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 884

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پشتیبانی توسط : فورکیا 4kia.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما