فروشگاه فایل Html, Android, Pdf - فایل های مورد علاقه و نیاز خود را بیابید و دریافت کنید!.

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 522
  • بازدید کل : 256323

30 قانون طلایی موفقیت


30 قانون طلایی موفقیت

30 قانون طلائی موفقیت

در دنيای ما انسان‌ها، برای رسيدن به موفقيت، قوانينی وجود دارد.
در اين‌ کتاب، نمونه‌ها‌ی واقعی و علمی کاربردی را ببينيد.
شما هم می‌توانيد درباره آن‌ها فكر كنيد و تصميم بگيريد.
1 - قانون انگيزه :
هر چه می‌گوئيم يا انجام می‌دهيم، از تمايلات درونی و خواسته‌های ما سرچشمه می‌گيرد. پس برای رسيدن به موفقيت، بايد انگيزه‌هايمان را مشخص كنيم تا بتوانيم با برنامه‌ريزی اصولی، به موفقيت برسيم.

2 - قانون انتظار :
اگر با اعتماد به نفس، وقوع چيزی را در جهان پيرامونمان انتظار داشته باشيم، آن چيز به وقوع می‌پيوندد. ما هميشه هماهنگ با انتظاراتمان عمل می‌كنيم و اين انتظارات در رفتار و چگونگی برخورد اطرافيانمان تأثير می‌گذارد.

3 - قانون تمركز :
هر چيزی را كه روی آن تمركز و به آن فكر كنيم در زندگی واقعی شكل می‌گيرد و گسترش پيدا می‌كند. بايد فكر خود را بر چيزهائی متمركز كنيم كه واقعاً در طلب ان هستيم.

4 - قانون عادت :
حداقل، 95‌درصد از كارهايی كه انجام می‌دهيم از روی عادت است. پس می‌توانيم عادت‌هايی را كه موفقيتمان را تضمين می‌كنند در خود پرورش دهيم و تا هنگامی كه رفتار موردنظر به طور خودكار و غيرارادی انجام نشود، بايد آن را تمرين كرده و با تكرار آگاهانه ادامه دهيم.

5 - قانون انتخاب :
زندگی ما نتيجه‌ی انتخاب‌های ما تا اين لحظه است. چون هميشه در انتخاب افكار خود آزاديم، مهار كامل زندگی و تمامی آنچه برايمان اتفاق می‌افتد در دست خودمان است.

6 - قانون تفكر مثبت :
برای رسيدن به موفقيت و شادی، تفكر مثبت، امری ضروری است. شيوه‌ی تفكرمان، نشان‌دهنده‌ی ارزش‌ها، اعتقادات و انتظارات ما است.

7 - قانون تغيير :
تغيير، اجتناب‌ناپذير است و ما بايد استاد تغيير باشيم، نه قربانی تغيير.

8 - قانون مهار كردن :
سلامتی، شادی و عملكرد درست، >در مهار كردن كامل افكار، اعمال و شرائط پيرامونمان، به وجود می‌آيد.

9 - قانون مسئوليت :
مسئوليت كامل آنچه هستيم و آنچه به دست آورده‌ايم و آنچه خواهيم شد بر عهده‌ی شخص خود ما است نه ديگران.

10 - قانون پاداش :
عالَم، در نظم كامل به سر می‌برد و ما پاداش كامل اعمالمان را می‌گيريم. هميشه از هر دستی كه بدهيم از همان دست می‌گيريم. اگر از كائنات بيشتر دريافت می‌كنيم به اين دليل است كه بيشتر می‌بخشيم.

11 - قانون خدمت :
پاداش‌هائی كه در زندگی می‌گيريم با ميزان خدمت ما به ديگران رابطه‌ی مستقيم دارد. هر چه بيشتر برای بهبود زندگی و سعادت ديگران كار كنيم و توانائی‌های خود را افزايش دهيم، در عرصه‌های مختلف زندگی خود، بيشتر پيشرفت می‌كنيم.

12 - قانون عينيت يافتن ذهنيات :
دنيای پيرامون، تجلی فيزيكی دنيای درونی ما است. كار اصلی ما در زندگی اين است كه زندگی مورد علاقه‌ی خود را در درون خود خلق كنيم. زندگی آرمانی خود را با تمام جزئيات آن مجسم كنيم و اين تصوير ذهنی را تا زمانی حفظ كنيم كه در دنيای پيرامون ما تحقق پيدا كند.

13 - قانون رابطه مستقيم :
زندگی بيرونی ما، بازتاب زندگی درونی ما است. بين طرز تفكر و احساسات درونی ما و عملكرد و تجارب بيرونی‌مان رابطه‌ی مستقيم وجود دارد. روابط اجتماعی، وضعيت جسمانی، شرائط مالی و موفقيت‌های ما، بازتاب دنيای درونی ما است.

14 - قانون علت و معلول :
هر چيزی به علتی رخ می‌دهد. برای هر علتی، معلولی است و برای هر معلولی، علت يا علت‌های به‌خصوصی وجود دارد، حتی اگر از آن‌ها اطلاع داشته باشيم و يا ندشته باشيم.

15 - قانون ذهن :
ما به همان چيزی تبديل می‌شويم كه درباره‌ی آن بيشتر فكر می‌كنيم. پس بهتر است هميشه درباره چيزهائی فكر كنيم كه واقعاً می‌خواهيم به آن برسيم.

16 - قانون باور :
هر چيزی را كه باور داشته باشيم به واقعيت تبديل می‌شود. ما آنچه را می‌بينيم باور نمی‌كنيم، بلكه آن چيزی را می‌بينيم كه پيشتر به عنوان باور انتخاب كرده‌ايم. پس بايد باورهای محدودكننده‌ای را شناسايی كنيم كه مانع موفقيت ما هستند و آن‌ها را از بين ببريم.

17 - قانون حد توانايی :
شايد برای انجام دادن همه‌ی كارها، وقت كافی نداشته باشيم ولی هميشه برای انجام دادن كارهای مهم، وقت كافی هست. هر چه بيشتر كار كنيم، كارآيی بيشتری پيدا می‌كنيم اما بايد اموری را بر عهده بگيريم كه در حد توانمان باشد.

18 - قانون تصميم :
مصمم بودن، از ويژگی‌های اساسی افراد موفق است. در زندگی، هر جهشی در جهت پيشرفت، هنگامی حاصل می‌شود كه در مورد آن تصميم واضح و قطعی گرفته باشيم.

19 - قانون خلاقيت :
ذهن ما می‌تواند به هر چيزی كه باور داشته باشد دست يابد. هر نوع پيشرفتی در زندگی با طراحی آغاز می‌شود و چون توانايی ما در خلق طرح‌های جديد نامحدود است، آينده نيز محدوديتی نخواهد داشت.

20 - قانون استقامت :
معيار ايمان به خود، توانايی و استقامت در برابر سختی‌ها، شكست‌ها و نااميدی‌هاست. استقامت، ويژگی اساسی موفقيت است. اگر به اندازه‌ی كافی استقامت كنيم، سرانجام موفق خواهيم شد.

21 - قانون صداقت :
خوشبختی زمانی به سراغ ما می‌آيد كه تصميم بگيريم هماهنگ با والاترين ارزش‌ها و عميق‌ترين اعتقادات خود زندگی كنيم. همواره بايد با آن بهترين بهترين‌ها كه در درونمان وجود دارد صادق باشيم.

22 - قانون ارزش‌ها :
نحوه‌ی عملكردمان هميشه با زيربنايی‌ترين ارزش‌ها و اعتقاداتمان هماهنگ است. آنچه ارزش‌ها را بيان می‌كند ادعاهای ما نيست، بلكه گفته‌ها و اعمال و انتخاب‌های ما به ويژه در هنگام ناراحتی و عصبانيت است.

23 - قانون تأثير تلاش :
همه‌ی اميدها و رؤياها و هدف‌ها و آرمان‌های ما در گرو سخت‌كوشی است. هر چه بيشتر تلاش كنيم، موفقيت بيشتری كسب خواهيم كرد.

24 - قانون آمادگی :
در هر حوزه‌ای، موفق‌ترين افراد، كسانی هستند كه وقت بيشتری را صرف كسب آمادگی برای انجام دادن كارها می‌كنند. عملكرد خوب نتيجه‌ی آمادگی كامل است.

25 - قانون انعطاف‌پذيری :
در تعيين اهدافمان، بايد قاطعيت داشته باشيم اما در مورد روش دستيابی به آن‌ها، بايد انعطاف‌پذير باشيم. در عصر تحولات سريع و رقابت شديد، انعطاف‌پذيری ضروری است.

26 - قانون خوشبختی :
كيفيت زندگی ما را احساساتمان در هر لحظه تعيين می‌كنند و احساسات هستند كه تفسير خودمان از وقايع پيرامونمان را مشخص می‌سازند نه خود وقايع. برای اين‌كه تجربه‌ی خوشی از دوران كودكی داشته باشيم، هرگز دير نيست، كافيست كه گذشته را مرور كنيم و روشی را كه برای تفسير تجربه‌هايمان داشته‌ايم تغيير دهيم.

27 - قانون تعجيل :
ما همواره دوست داريم كه هر چه زودتر به آرزوهايمان برسيم، به همين سبب است كه در تمام عرصه‌های زندگی بیقراريم.

28 - قانون فرصت :
بهترين فرصت‌ها، اغلب در معمولی‌ترين موقعيت‌های زندگيمان به وجود می‌آيند. پس فرصت‌های بزرگ به احتمال زياد هميشه در دسترس ما است.

29 - قانون خودشكوفايی :
بايد هر چه را كه برای رسيدن به هدف‌ها نياز داريم بياموزيم. افرادی كه می‌آموزند تواناترند.

30 - قانون بخشندگی :
هر چه بيشتر بدون پاداش به ديگران خدمت كنيم خير و نيكی بيشتری به ما می‌رسد آن هم از جايی كه انتظارش را نداريم.

*ما تنها در صورتی خوشبخت خواهيم شد كه احساس كنيم به سبب خدمت به ديگران انسان با ارزشی هستيم !.

منبع : مجله‌ی نسل جوان / شماره 84 – آذرماه 1390 – صفحه 18 – تهيه كننده : ركسانا اشك‌تراب

 

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 857

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پشتیبانی توسط : فورکیا 4kia.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما